De waarde van een sterke positionering van een organisatie of merk kan niet genoeg worden benadrukt. Met een voorkeurspositie in de hoofden en harten van mensen kun je rekenen op talloze voordelen.
Categorie: Wat bieden we nog meer?
Communicatiestrategie

Communicatiestrategie
Een strategisch communicatieplan biedt structuur, houvast en inspiratie voor alle lagen van een organisatie.
Crisiscommunicatie

Crisiscommunicatie
We beschikken over een uitgebreide expertise op het gebied van crisiscommunicatie. Onze specialismen zijn: emergency response, 24/7 incident support en issue-management.
Communicatietrainingen

Communicatietrainingen
Communiceren is de mens aangeboren. Maar niet iedereen is meteen een great communicator als zich een complexe werksituatie voordoet. Goed en overtuigend communiceren kan dan knap lastig zijn. LEES VERDER Communicatietrainingen
Coaching

Coaching
Van communicatieprofessionals wordt tegenwoordig veel verwacht. Snel inspelen op vaak complexe vraagstukken en daarover adviseren. Slimme keuzen maken uit de veelheid van beschikbare communicatiekanalen.
Mediamanagement

Mediamanagement
Met ons mediamanagement staan we je bij op mediagebied. We ontwikkelen free-publicity-acties, verzorgen mediamonitoring en, bij een crisis, doen we de omgevingsanalyse.
Communicatiecampagnes

Communicatiecampagnes
Een goede communicatiecampagne enthousiasmeert en activeert. Brengt jouw organisatie, merk of product samen met de doelgroep. Op basis van een doordacht invoelend vermogen. LEES VERDER Communicatiecampagnes
Interim-communicatie

Interim-communicatie
Ben je op zoek naar iemand die jouw organisatie tijdelijk komt versterken bij de uitvoering van een belangrijk communicatietraject? Of is er vervanging nodig tijdens een zwangerschapsverlof? LEES VERDER Interim-communicatie
Omgevingscommunicatie

Omgevingscommunicatie
Grote projecten in de infrastructuur en de bouw kunnen niet zonder omgevingscommunicatie. Open en proactief in gesprek gaan met omwonenden en belangengroepen hoort bij deze tijd. LEES VERDER Omgevingscommunicatie
Marketing-pr

Marketing-pr
Een goed imago van jouw merk of organisatie. Goodwill bij de consument. Loyaliteit bij toeleveranciers. Het zijn elementen die ertoe doen bij het veroveren en behouden van een sterke marktpositie. LEES VERDER Marketing-pr
Interne communicatie

Interne communicatie
Bij vrijwel elke organisatie zijn er in de interne communicatie wel verbeterpunten te vinden. Aandacht voor de collega’s die het werk uitvoeren, kan makkelijk ondergesneeuwd raken in de drukte van de dagelijkse werkzaamheden. LEES VERDER Interne communicatie